Dívčí kabelky pro mladé dámy

Dívčí kabelka je vhodný doplněk nejen začínající školačky, ale i dívek předškolního věku. Je jednoduchá s klopnou na malý kabelkový zámek. Na klopně je celoplošný barevný obrázek. Určena je k nošení přes rameno.

Levné kabelky

Dívčí kabelky musí splňovat všechny podmínky a požadavky jako kabelky pro dospělé ženy. Navíc by ale měly zdůrazňovat mladost a elán.

Kabelky přes rameno

Posledním hitem v oblasti módních doplňků jsou retrokabelky. Zejména kabelky přes rameno nošené tzv. "na pošťáka" si oblíbily i známé celebrity. Nepřeberné množství velikostí, motivů, tvarů a materiálů. Nejdůležitější je být originální a to vůbec není těžké - stačí kupovat originály. Pokud zrovna nemáte na světové značky pařížských návrhářů, nevěšte hlavu.

Dívčí kabelky mohou být někdy velice nákladné, ale vše záleží na tom, pro jak starou dívku kabelku vybíráme.

Dámské kabelky

Dámské kabelky patří k nejoblíbenějším doplňkům žen. Jsou originální a přitom praktické. Dokáží upoutat pozornost pouze na sebe, ale pozor - v dobrém i špatném slova smyslu! Zatímco vhodně zvolená kabelka dokonale završí celkový dojem, naopak kabelka z nehodícího se materiálu či barevně mimo způsobí zcela jistě společenské faux pas

Tradiční dilema je, jestli se kabelka, kterou dívce koupíme, bude té dotyčné líbit. No, tady je každá rada drahá.

Vytvářejte módu

Jak na to? Udělat ze starého nové. Vytvořit novou věc. Dát módnímu doplňku jinou funkci. Těch rad je nepřeberně mnoho.

Módu nedělají jen světoví návrháři

Někdy je v jednoduchosti víc krásy než ve vyumělkovaném kýči. Zejména módní trendy pro dívky a mladé dámy by se měla tímto pravidlem řídit. Každá žena má však svůj osobitý styl a potřeby. Při výběru kabelky je v první řadě nutné si položit otázku: "kam jí budu nosit". I když na druhou stranu je potřeba si občas udělat radost. Není tedy jednoduché vybrat tu správnou kabelku, ale to platí i pro šperky a ostatní doplňky.

Na módních přehlídkách jsou často k vidění dílka, kdy pochybujeme o návrhářově střízlivosti či zdravém rozumu. Jenže dotyčný návrhář je pravděpodobně slavný právě proto, že se nebojí pustit uzdu své fantazii a nebojí se výsledek předvést široké veřejnosti. Zde se ani tak nehodí výraz "odborné veřejnosti", protože kdo je odborníkem na to, co se bude nosit? Právě ta široká veřejnost.